Så det kan gå när man är trött och arg.

I går så var jag ute och for kan man lugnt säga.
Förseningar i tågtrafiken på grund av tågkö, mitt tåg skulle komma om 4 minuter. Jag var arg och trött efter ett segt möte på jobbet, stod och tjurade lite på perrongen. Ohhh nu kommer tåget, klämde mig in och fortsatte tjura. Tittade upp och tänkte att nu snart är jag hemma och tyckte att det såg konstigt ut, #%¤§ fel tåg. 
 
Hoppa av, gör om och gör rätt. Solen sken och fåglarna kvittrade så det gjorde inte så mycket. Fortsättningsvis kommer jag vara uppmärksam på vad det står på tåget, det som står på skylten ovanför perrongen behöver inte alls stämma överens med det som står på tåget som rullar in.
 
 
Ha en fin kväll och njut av solen ♥
 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: förseningar, tågkö, perrongen, solen, uppmärksam, tågen
#1 - - HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

ÄSCH! :) Ja tågtrafiken kan man alltid bli "arg" på! Hoppad du har en fin weekend nu iaf! Kramis! xoxo

Svar: Ingen idé att bli arg på tågen, bäst att se upp bara så man kliver på rätt tåg =0)
Ulrica