Födelsedagar, maraton och morsdag

Tiden går i ett rasade tempo. Tre födelsedagar har vi avverkat senaste veckorna, älskade lilla A har hunnit bli 11 år. Jag blir lika förvånad varje gång barnen fyller år och man tvingas inse hur gammal man själv har hunnit bli.
 
En av mina bästa kompisar från storanorr skulle ha sprungit maraton men drabbades av en lindrigare knä skada. Hon kom ner i alla fall och hejade på sina småbröder som genomförde maran med bravur. Jag och S åkte in och tog en fika med henne och sedan gick vi till Stadion och hejjade lite på de som gick i mål. Vädret lämnade ju en held del att önska men det är alltid trevligt att träffa sina vänner oavsett.
 
Morsdag kom och gick. Jag fick en fantastiskt vacker bukett rosor av mina älsklingar. 
På lördag har vi nationaldag och den firar vi med fotbollsmatch och sedan tror jag att vi ska ta och titta på lite kök. Jag tror att det kommer bli en eller annan protest när det gäller tittandet på kök men jag får väl hitta på en bra muta att dela ut efteråt.
 
Ha en fin kväll ♥
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: födelasedag,maraton, morsdag, väder, rosor