I´m back.


Ojojoj vilka dagar vi har haft. New York är en fantastisk stad.
I dag är jag så seg i huvudet så det går nästan inte tänka, sitter lite i min egen värld. Jag missade att det var igår tisdag vi skulle komma  hem så jag tog bara ledigt tisdag för att hinna sova ikapp lite. Det blev ju heltokigt, det är idag jag skulle ha behövt sova ikapp. Vi steg upp 12:00 svensk tid måndag och jag kom i säng 22:00 tisdag, i morse grät jag när klockan ringde. Det blir en tidig kväll i kväll, jag återkommer med lite bilder en annan dag.
En sak är säker, jag vill tillbaka snart. New York rekomenderas varmt.

Ha en underbar dag.

#1 - - Marias Hörna - Njut av Livet:

Ja jag förstår att du haft det underbart. Tyvärr aldrig varit där...men vem vet. Ha de gott och sov sött, Kram Maria

#2 - - FlizanLizan:

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

#3 - - Sandra:

Hoppas du vilat upp dig, har länge velat åka dit. Men det får bli när jag har ledigt en längre tid och har pengar:).

#4 - - Sasha:

New York är underbart :D

#5 - - Lotta Nylund:

Hej hej vad kul dina inlägg verkar! lär verkligen att läsa dina poster lite mer! :p Ha en kul vardag =)