Uteplatser och verandor.

Jag vill ha en stor uteplats och en mysig veranda, jag har en lite balkong. Så jag får drömma mig bort och titta på fina bilder. Hos Country Living finns det massor med fina bilder.

Bilder från Country Living.

Visst ser det härligt ut, jag längtar verkligen tills det blir lite varmare så man kan plantera lite fint på balkongen och kan sitta ute och dricka kaffe.

#1 - - MarieJane:

härliga bilder.

de va mannen min som köpte dem, ska fråga var han köpte dem :)

#2 - - ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.:

sv: haha, fick en kommentar liknande "det stämmer, jag kollar fortfarande på min tumme" haha

#3 - - Maria:

Guuud så mysiga uteplatser....synd att man ska jobba i helgen annars hade jag invigt vår....men jag kanske hinner en stund imorgon efter jobbet. Kraaaam!!!