My lucky day...

Jahapp då var det min tur då.....att övermannas av elaka magbaciller.......happy, happy....NOT!
Jag skuttade iväg till jobbet tidigt som sjutton i morse men när jag kom fram insåg jag att det skulle bli den kortaste arbetsdagen hittills. Jag ska inte gå in på detaljer men timmen jag väntade på att de andra skulle dyka upp kändes vääääldigt lång.
Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska städa eller stryka, låter väl roligt.... Det var ju väldigt varmt i går och mina axlar känns av en aning för mycket för att jag ska våga tillbringa dagen i solen, där av funderingarna på de andra roligheterna. Aja det kanske blir lite av varje vem vet.



#1 - - Maria:

ISSHHK då! Men håll dig i närheten av damernas bara så tror jag du är safe. Hoppas också att det inte blir värre än för S. Själv är jag för långsam för att palla med att rusa fram och åter så håll dig borta från min man en stund är du söt....det han får, får garanterat även jag. Krya på sig!!