Sista augusti.

Måndag och sista dagen på sommaren.
Får väl säga att helgen har varit riktigt bra trots att solen inte sken riktigt så varmt som jag hade beställt och lite,lite förvirring i går när vi skulle till fotbollen. Grillning och kräftor blev det heller inget av med men jag har ätit mig ordentligt mätt i alla fall. Ska försöka rota fram receptet på en fantastiskt god kycklingpaj som vi åt i helgen.

A är åter på dagis, lite snuvigare än i torsdags men utan knorr och tryne. Jag var lite orolig att det skulle vara influensan för han var febrig, hade ont i halsen och lät som en hes tax när han hostade.

Återkommer.


 

#1 - - Linda:

joo ritkigt skoj:)

fin blogg fresten:D

#2 - - Maria:

Visst kunde det ha varit en del värre förstås - Jag har ju trots allt dig!! :)))

#3 - - Nanna Nilsson:

Hej hopp! Kul att du tittade in på min blogg. Du är en van bloggerska ser jag,jag har bara hållit på några månader! Ha,ha, gillade det om stuprännan, här får du en av mig: Bättre en rövare i poolen, än en polare i röven! Ha en bra dag och hoppas förkylningen ger sej. :)

#4 - - Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

Svar: Ja usch ja :( världens finaste! men får träffa han ikväll :)

#5 - - Jennilie:

Sv: hihi ja eller hur =)



Tack detsamma!

#6 - - simone:

Sv: riktigt nasty, ellerhur? :P