Sommarens söta.



I Sommarens söta bjuder systrarna Lisa och Monica på 180 söta recept för soliga dagar på stranden eller i bersån och för regniga dagar inomhus. Här finns allt från småkakor och mjuka kakor till nya och klassiska vetebrödsrecept, och naturligtvis har alla bär från trädgården och skogen en given plats i sommarens pajer och tårtor.

Det här är uppföljaren till systrarna Eisenmans kokböcker Två systrars söta och Vinterns söta , jag har de båda och den här måste jag investera i. De två första kokböckerna är fantastiska, massor med goda recept, jag kan varmt rekommendera dessa.
#1 - - fjortisensmorsa:

Hej! stod och bläddrade i den här härliga boken häromdagen och även om jag lovat mig själv att jag ska förvandlas till"Spara" så måste jag nog ändå äga den! Ljuvliga bilder och recept! Ha det gott!