I dag är ingen vanlig dag.....

för i dag är det min FÖDELSEDAG!!!!

Tjugosjutton fyller jag i dag.

Har laddat med tårta och kaffe och önskat mig pysselpengar i stora drivor.
Magnolia släpper ju stora högar med fantastiska stämplar och så tror jag minsan att jag "måste" ha massor med Promarkers pennor.


Ha en fin söndag.

Kramiz.
#1 - - Petra/Paradise:

2017? det var ingen vanlig ålder det inte!!
Det blev en hel del ljus på din tårta!! *fniss* ;)
MÅNGA GRATTISKRAMAR IFRÅN MEJ!!!
"jaaaa må du leeeeva.." *sjunger*
Hoppas din dag varit kalas!!!! =D
kram kram Petra

#2 - - Cathrin:

Grattis någon dag för sent på 2017 årsdagen! En bra ålder tycker jag det låter som,ha,ha.Hoppas du fick vad du önskade! Kram Cathrin

#3 - - Maria O:

Grattis i efterskott.
Själv brukar jag fylla 18, men när jag fyllt 18 för 18de gången tyckte jag det blev dax att fylla 25 !!
Hoppas alla ljus fick plats på tårtan. *ler*