Same, same but different.

I lördags öste regnet ner hela dagen så jag han med en hel del kortverkstan mellan tvätt, matlagning och annan markservice. Fyra kort fick jag färdiga och en del färgläggning som ska förvandlas till kort så småning om. Förutom korten så snyggade jag till 2 pärmar med Pokkemon på, nu är dom fina ATC förvaringar en med "mina" ATC och en med "fådda" ATC. Jag ska försöka fota dom till helgen.

   

Stämplar från Panduro,Reprint, Autumn leaves och Penny Black.
Klicka på bilderna så blir de större.

Trevlig kväll.
Kramiz.
#1 - - gunilla/nilla:

Vilka fina kort du har gjort! Var på mässa i lördags och var så nära att köpa snögubbestäpeln som du använt dig av här. Ångrar mig nu när jag ser ditt fina kort. Har också provat med ATC det är kul!
/Gunilla

#2 - - Beata Ewa:

Herlige julekort du har laget! Kjempekult med embossing!!
Ha en fortsatt god helg!