Hemma med sjukt barn.

I dag har jag varit hemma med liten febrig A. När vi lämnat S på dagis så svängde vi förbi på Papprika och gjorde lite investeringar. A hittade inget att handla men jag hittade massor =0).
Medans A har tittat på Peter Pan så har jag passat på att göra några kort.

    

Stämplarna kommer från hÄnglar & stÄnglar, SeeD´s, Penny Black och Inkido.


Klicka på bilderna så blir de större.
Lämna gärna en kommentar.

Ha det gott i kylan.
Kramiz.
#1 - - Petra/Paradise:

Jag säger bara....WOW!!! shit vilka fina kort du gjort vännen!!
Du arbetar alltid med såna fina färger å härliga upplägg!! *me like alot* =D
tack för söt kommentar på min blogg!! =)
Kram PEtra

#2 - - LillBlomman:

Suveränt snygga kort! Det med den röda swirlen blev min favorit, supersnyggt!!! Så snyggt med andra formar än 15x15 som det blir för mig hela tiden!

#3 - - Lisa Nilsson (lisamattias):

Oj, så fina kort! Och många! Det skulle inte jag hinna med under bara en film... ;-)

Tack för gullig kommentar!

Kram från Lisa

#4 - - Chruss:

Mm, vilka underbara kort. Den där härliga swirlen på kort nummer 3 med hänglapojken är ju läcker!
Och Thomas Kinkade-stämpeln. Visst är de för läckra!!!

#5 - - Åsa/asamia:

Vilka fina kort, hoppas ni blir friska snart.

#6 - - Maria:

Det är aldrig roligt när de små blir sjuka. Hoppas ni blir friska fort. Härliga kort du gjort. Krya på er.

#7 - - monica:

Åh vilka härliga kort!!! Tack för inspriationen, behöver tanka mycket nu i jultider ;-)
*kram*

#8 - - Chris:

Hello
a small mark at the time of my passage on your very beautiful blog!
congratulations!
thanks for making us share your moments
you have a translation of my English space!
cordially from France and Merry Christmas
http://i230.photobucket.com/albums/ee262/chris87_bucket/chy3GQ.gif
¸..· ´¨¨)) -:¦:-
¸.·´ .·´¨¨))
((¸¸.·´ ..·´ -:¦:-
-:¦:- ((¸¸.·´* ~ Chris ~ -:¦:-
http://SweetMelody.bloguez.com