Fler hÄnglar

Trots att det är underbart väder i dag så har jag suttit i pyssel hörnan. Lite tid har jag dock hunnit tillbringa ute i solen, både på fotbollsskola och halvliggandes i solstolen.
Tjurade lite för att det kom ett födelsedags kalas emellan i går, jag hade ju tänkt att vi skulle ta en tripp till Gävle och besöka mässan. I dag tjurar jag ännu mer när jag smugit runt i flera bloggar och sett de fina hÄnglarna som släpptes.
Nåja vad gör det om hundra år, snart kommer det ju ett litet paket med nya hÄnlar hem till mig å som jag längtar.

Kort51-07
    
                                                                             
Kort50-07


Stämplar från hÄnglar & stÄnglar, Kortmakaren, Technique tuesday och Aud design.


Vill passa på att säga att idén med hjärtan som blomma på kortet under har jag hittat i någons blogg när jag surfat runt, kommer inte ihåg hos vem jag hittade idén.
Tack alla ni som delar med er av inspiration och ideer.

Ha en fin söndag eftermiddag.
Kramiz.
#1 - - Cathrin:

Tack för dina rader i min blogg,blir sååååå glad.
Åh,vilka härliga kort,jag gillade specielt det med hÄnglaflickan och staketet,kanske snor den idén en vacker dag.Vad målar du dina motiv med?ha en bra dag! Kram

#2 - - Gunilla/Nilla:

Vilka fina kort du har gjort. Ja du har rätt ibland blir det inte som man tänkt och då blir man SUR!! Men den som väntar på ngt gott.....! Jag väntar osså på paket.

#3 - - Åsa/asamia:

Jättefina kort, synd att du inte kom till mässan - men du får väl ta och boka in nästa mässa(troligtvis till hösten)i Gävle.