NU!!!

Nu har mina hÄnglar kommit!! Kan någon säga hur man får fler timmar på dygnet? Jag behöver minst två så jag hinner pyssla lite.
Hoppas det regnar till helgen.....;0) nä jag skämtar sol ska det vara, det funkar nog att sitta på altanen och måla.

Här kommer ett till Filur kort.

Kort55-07

Filur från Kortmakaren och kram från Aud design.

Nu ska jag göra välling och stoppa små herrarna i säng.

Ha det gott.
Kramiz
#1 - - Louise (vbg):

Åh, sånt sött kort. Gillar verkligen de små filurerna, får nog ta och skaffa mig några till :) Kramiz

#2 - - Gunvor:

Vilket fint kort med de kuliga filurerna och vackra papper och detaljer!

#3 - - gunilla/nilla:

Vilket gulligt kort. Gillar dom där filurerna jättemycket. Gulligt med lilla ramen av hjärtan runt!

#4 - - Maria:

Så många fina filurer...vart köper man dom ?

#5 - - Maria:

..aha kortmakaren.............!!!

#6 - - Åsa/asamia:

Vilket fint kort! Gillar filurerna, de är så söta på sitt vis ;0)