Pingstafton, maraton och sol.

I dag har vi pingstafton i almanackan, en vanlig lördag skulle jag vilja kalla det. Stockholm maraton går av stapeln i dag, startar vid 14 tiden. P jobbar där i dag, gissar att det kommer att bli en del pyssel för sjukvårdarna som jobbar runt maraton sträckan i dag efter som de har lovat att det ska bli årets hittills varmaste dag, det brukar finnas en del som har missat att dricka ordentligt innan loppet.
I morgon har vi morsdag det har ni väl inte missat? Jag brukar skicka en buket blommor till min mor, tycker det är toppen med Euroflorist, bara klicka in sig på deras sida, välja vilka blommor man vill skicka, betala och tjitjing så får mamsingen en fin bukett. Det är 80 mil hem till min mor så man kan ju inte svänga förbi och lämna buketten själv.
Den här buketten kommer min mor att få i morgon.

Nu ska jag återvända till solsängen en stund igen.
Ha en fin dag.

FREEFOOD

Visa fler inlägg