Söndag igen.

Jag förstår inte riktigt var veckorna tar vägen, det känns lite som veckorna består av Måndag, Fredag och Söndag. Dagarna där emellan försvinner obemärkta förbi.

I går var jag i väg och klippte mig lite, det var välbehövligt sist någon satte saxen i håret på mig var någon gång i början på maj. Sen så åkte vi till Farsta C. Jag har funderat och funderat på att köpa en ullkappa, inte en hellång utan en 3/4 lång. Provade några stycken på H&M men på dom satt skärp (löst eller fast sytt) under armarna, tycker att det är ganska snyggt på andra men inte på mig. Så vandrade vi vidare och i fönstret på Veromoda satt det, MIN jacka. Känndes lite knasigt att investera i en höst/vinter jacka när det är 23 grader varmt ute, men så blev det åhhh vad nöjd jag är.

I dag har vi varit och tittat på en hund, en liiiten chihuahua tjej på 8 veckor. Man blir ju så sjukt sugen men det funkar inte riktigt med två monster på 4 & 2 år hemma, dom är nog lite för hårdhänta.

Nu ska jag gnugga geni knölarna och se om det blir något smarrigt till middag.

Simma lugnt!
Visa fler inlägg