Gratis biobiljetter

Jag har tidigare skrivit om gratisbio.se , och nu har jag snart gratis biobijetter på väg hem i min brevlåda.

För er som inte redan är medlem så bli gärna det och bli värvad av mig. Man får då 50poäng genast när man blir medlem och anger du mig (Ullisf)  som värvare får du ytterligare 25poäng. Sedan är det bara att klicka dig fram och värva andra så har du snart en egen biljett eller presentkort på t.ex H&M! Här nedan kommer lite tips på hur du snabbt kan skrapa ihop lite poäng.

· Medlemspoäng (får du när du blir medlem) - 50p

· Värvad av mig - 25p

· Klicka på speciella annonser på gratisbio.se (click under poäng) - totalt 31p
· Värva en familjemedlem eller kompis - 200p* (*måste först uppkommit till 175p själv innan du får dina poäng)
· Registrera dig på jobbet.se via gratisbio (gratis) - 15p
. Registrera dig på ATG via gratisbio (gratis) - 30p

Genom dessa tryckningar har du redan samlat ihop 351p vilket är 49p från en gratis biobiljett!

Sedan får man  poäng genom att beställa från olika butiker via  gratisbio.se. Om du tänkt beställa från Ellos, La Redoute, Lindex, Cdon.com, Adlibris, framkalla foton, beställa resor eller något annat kan du klicka dig vidare därifrån och få poäng för allt du handlar! Läs mer på www.gratisbio.se


Ha en toppen dag.
Kramen

Visa fler inlägg