Långholmen, snö och bebis

Igår tillbringade jag dagen i fängelse, process arbete på Långholmen. Jag tycker det är supermysigt där trots att det varit fängelse. Att sedan processarbetet inte är världens roligaste gör inte så mycket.
Hemma där min lillebror bor ser det ut som ovan, Så otroligt härligt med snö, jag började nynna på julsånger när jag öppnade bilden. Julkänslor delux.
 
Jag tyckte att min hortensia på trappan hade gjort sitt för det här året så jag skaffade några söta cyklamen och plättar på tråd, tänka sig så mycket trevligare det blev.
 
Sen så har jag blivit faster i natt, Klas-Kent kom till världen vid 2 tiden. Lite oklart om han kommer heta Klas-Kent men storebror tyckte i alla fall att det var ett toppen namn i somras.
 
Ha en fin tisdagkväll ♥
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: långholmen, snö, bebis, faster, julkänslor,cyklamen