Åskmoln, askmoln, New York.

Jag känner mig lite som ett åskmoln, på grund av att ett askmoln kanske ställer till det när jag ska till New York.
Måste vulkan eländet på Island få ett utbrott just nu? Ska det vara nödvändigt?
Jag tycker att det är helt onödigt och helt fel tid på året. Om det hade blivit utbrott så det blir problem när jag ska hem från New York och jag skulle behöva stanna några dagar extra så hade det inte gjort något. Förhoppningsvis hinner askmolnet dra förbi och jag får åka på torsdag som det är tänkt. Inte nu på torsdag utan torsdag nästa vecka.
Lilla vulkanen håll dig lugn nu ett tag så jag hinner flyga iväg, tack.

 


#1 - - Marias Hörna:

Önskar dig också en skön dag....blåser det hos dig.? Usch här stormar det för fullt Kramar Maria

#2 - - Anna:

Fin blogg :)

Hoppas allt bra med dig?