Lördag hela veckan.

Eller kanske bara idag.
Idag har jag varit på jakt efter en glasburk att ha skorpor i. Startade på bo:x i kungens kurva, hittade inget där. Fortsatte med Ikea, där hittade jag servetter och toa borstar men ingen fin burk. Aja det finns säkert på någon av butikerna jag har spanat in på gatan där jag jobbar så vi åkte till City Gross för att handla mat. Gissa vad jag hittade på City Gross........en fin glasburk för en billig penning, härligt.
Utanför Ikea köpte jag kantareller som jag har förvällt och stoppat i frysen så någon dag nästa vecka blir det pannbiff, potatis och kantarell stuvning.
Nu min bäste väns bröllop på Tv 4+ och lite core övningar på pilates bollen. Förena nytta med nöje.
Ha en fin lördag kväll.

#1 - - alexandra:

ringen är ifrån Lindex :)

#2 - - sstinaåströöm:

Fin blogg du har. Kolla gärna in min. :)

#3 - - Camilla:

Mmm, vad gott med kantareller!

#4 - - Alva:

Åå så gott med kantareller! : )