Böcker

När det börjar närma sig jul så åker mina favorit kokböcker fram, dom kommer fram annars också för den delen. Leilas A pice of cake är en som jag kan sitta och titta på bilderna i och bara njuta för de är så vackra, sen så finns det ju fantastiska recept i boken också.

Sen så har vi systrarna Eisenmans fantastiska böcker Två systrars söta och Vinterns söta. Massor med godsaker i båda böckerna. Jag älskar choklad tryfflar av alla de slag och det finns recept på flera olika sorter i dessa böcker.

Böckerna finns att köpa hos Adlibris till riktigt bra priser. Länk finns till höger.
#1 - - maria:

Mmmm fanns mycket fint där..så hitta du nå snyggt då?!

Såg skorna du hade köpt.. shit va fina.. blev man nå avis då... ;)

#2 - - c a s p e l i h n a:

Leila bakar ju så jkla gott julgodis!

Så hennes jul-bak-programm förra vintern, sen bakade jag sjukt mycket hela julen.. haha

#3 - - Saga:

Hej är du sugen på en ny design?

Kontakta mig via min blogg eller min email : [email protected]



Ha en bra dag! :)

#4 - - Anonym:

Sv: Precis, det är inte alla som har en modellrumpa :P

#5 - - Anonym:

jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR LEILA! <3

#6 - - Daniel:

Thanz för fina tipsen!

#7 - - SHOEBOX:

Leila är verkligen duktig!

#8 - - Mimmi:

svar: Ja, tacos är mums :) Blev de det för dig ikväl?

#9 - - Linda:

Leila är ju bara för härlig! Jag gillar hennes fina förkläde, lovar att jag skulle baka/lagat mat någon gång extra bara för att få ha den på mig :) Har dock inte hittat den någonstans än..