Här händer det inte mycket.

Men bakom kulisserna sker det mer. Kortmakeriet ligger lite på is änså länge men det kliar i fingrarna. Jag smyger runt och insuper inspiration hos massor av duktiga kortmakare.

Jag har inte flyttat till lägenheten än med det är på gång, har hjälp nu som tapetserar och målar lite. Det såg inte roligt ut på väggarna när det var tomt, vissa väggar såg det ut som någon skjutit med kulspruta på. Hoppas att det ska vara klart till helgen, då ska jag blåsa upp musklerna och börja flytta. Förra helgen gjorde jag en raid på Ikea och handlade lite ditt och datt så det finns en del skruvande och fixande som ska göras oxå.

Barnen tog det väldigt bra men jag tror inte att dom har fattat vidden av det hela riktigt än så jag gissar att det kommer bakslag sedan.

Ha det bäst och ta väl hand om er.
Kram.
#1 - - Petra/Paradise:

såklart det blir en liten paus i ditt pysslande vännen. det förstår vi ju..men vi väntar snällt på nya alster ifrån dej.

hoppas allt är bra med dej annars. Så bra det kan bli säg.

Vill bara önska dej en trevlig helg!

kramisar Petra

#2 - - jessica:

Tack för kommentaren hos mej. Vad kul att du fick lägenheten! Ha det bra!

#3 - - Viveka på Humlebacken:

Tack snälla du för tipset om skyltmakeriet. Och lycka till med ya lägenheten!!