Packa, bära, möblera......

oj oj oj vilket slit och det fantastiska vädret gör ju inte saken bättre, jag svettas ju ihjäl.

Nu börjar det dra ihop sig för flytt på riktigt.
Ska bara till Ikea och byta min Tv bänk IGEN och handla en byrå så är det färdigt med möbler. Tv bänken bli jag galen över, först åkte jag och barnen till Ikea i lördags. Båda var hungriga och griniga, det var varmt och jag hade hunden med i bilen för vi skulle ut till farmor på landet sedan. Vi parkerar längst bort på den enda skuggiga platsen och skyndar in, ser Tv bänkar precis vid ingången och rusar framtill den jag vill ha och antecknar var den finns att hämta. Går till restaurangen för att utfodra grabbarna och sedan i sakta mak mot utgången. När jag sedan släpat j***gt tung  Tv bänk och två barn på vagn över hela parkeringen och ska lasta i bilen upptäcker jag att det är björk i stället för ek &%#%&###. Jaha då blir det en vända till Ikea på söndag oxå för jag orkar inte släpa allt tillbaka över parkeringen.
Åker till Ikea på söndag och byter till rätt träslag, härligt nu kan tv´n ställas på plats. Trode jag ja..... I går åkte vi upp med soffa och lite annat + att vi skruvade ihop lite stolar och började med den omtalade Tv bänken. Vi hann inte skruva ihop den helt och precis när vi skulle gå kom S och sa "mamma kolla vad A gjorde"   %#&&%#¤&% unge han hade klivit på en spånskive del som givetvis gick av.....jag orkar inte mer.

Ha det gott i solen.
Kram.
#1 - - Maria O:

Hej där.

Du kanske ska skaffa en platt-tv!? (får väl på truten nu !!)

Vist orkar du, du behöver bara lite uppmuntran. Ikea är ju en trevlig butik och dessutom har dom gott käk. sen kan du ju "slänga" in dom på småland så kan du shoppa ifred en hel timma, bra va ;-)

Kram MAria

#2 - - Miamaria:

Hej!



Lycka till inne hos mig!



HA´en bra kväll!

MiaMaria