Semester

Nu är det snart semester för mig, en vecka och sedan ska jag jobba igen. Jag har tre veckor till lite senare. Nu får man hålla tummarna att solen skiner varje dag.
Jag hade turen att vina lite trevliga pryttlar på en utlottning hos My lovely things. Här finns massor med inspiration om man gillar inredning.

Ha det bäst nu ska jag njuta (hoppas jag) av solen.
#1 - - Maria O:

Hej där.



Inte har väl du en tom lägenhet heller. Du har ju världens roligaste hobby ,eller...fyll ditt hem med härliga scrappade altrade eller LOade saker.Kom igen nu. Saknar dina fina kort. Du inspirierade så i vintras när jag beställde små söta penny blackmössen. Smygtittade på hur fint du färglagt.



Nu ska jag kolla ditt tips om lovely things.

Grattis till vinsten, vad vann du ??



Men risk för att detta blir superlång inlägg så tänkte jag att du kan väl maila mej din adress så skickar jag en nåt litet pyssel till dej



Kram

[email protected]