Inget är som väntans tider.

Åhh vad jag längtar efter hÄnglarna nu. Har kollat i brevlådan som en dåre hela veckan för att vara säker på att inte missa kuvertet.

Födelsedagen avlöpte lugnt och jag fick dels pyssel paket och en stor summa pengar att handla pyssel för. Tänkte att jag skulle ägna lördagen åt att fönster shoppa i webbutikerna landet runt och se om jag hittar något att handla, som om det skulle vara svårt =0).

  

Stämplar från Penny Black, Inkywings, Magnolia och Eureka. Osäker på sköldis, rätta mig om jag har fel.



Det är alltid lika roligt när någon lämnat en kommentar.

Lite tidigt kanske ....men, men....Trevlig helg till er!!!!!

Kram.
#1 - - Anna Göransson:

Jätte fina kort, skölpaddan är bara för söt. Ser att du har en såndär Bosskut flouris som jag skutar efter...Vart har du köpt din?
Ha en trevlig helg!
Kram Anna