Jag fick den...

lägenheten alltså. Känns skönt att jag fick en lgh som jag kan tänka mig att tillbringa många år i. Får flytta in redan sista april, om jag nu blir godkänd av föreningen men det ska väl inte vara några problem. Nu återstår bara det svåra att berätta för barnen att vi ska separera.

Ha det bäst och ta väl hand om er.
Kramiz.
#1 - - Barbamorsan:

Usch vad jobbigt hoppas det löser sig på bästa sätt, verkar ju vara ett steg i rätt riktning med lägenheten i alla fall.

#2 - - Therese:

Hoppas att allt löser sig till det bästa!
Kram

#3 - - Cathrin:

Hej! Tack för titten hos mej.Usch det där du går igenom nu gjorde jag för 10 år sedan och precis som du så grämde jag mej för att berätta för barnen.Mina tog allt jättebra,hoppas allt löser sig för dej oxå.Kram Cathrin

#4 - - Therese:

Psssst...en liten överraskning väntar dig på min hemsida:)
Kram

#5 - - Therese:

Oops det blev fel url, nu har jag skrivit dit det rätta:)

#6 - - Pernilla:

Hejsan!
Usch så jobbigt...med separation.Även om man är överens så är det jobbigt att bryta.
Men vad roligt att du fick lgh.

Håller tummarna för dig!
önskar dig en skön vårhelg.

~~♥ KRAM ♥~~

Pernilla