Pyssel i helgen.

Jag har minsan hunnit med en massa pyssel ihelgen men har inte så mycket att visa upp. Gjorde ett bokmärke med nya hÄnglarna men det reste hemmifrån innan jag han scanna det. 4 tändsticks askar har jag pyntat men dom vill ju scanner inte veta av och batteriet i kameran är dött. Men jag har två julkort att visa.
Jag investerade i clear stamps från Penny Black å dom e så fina.

Är lite (bara lite, det är sant) avundsjuk på alla som bor i närheten av Göteborg och har fått tillfälle att gå på mässan där. Hoppas att ni haft trevligt och fått med er massa nya prylar hem.

Lillebror ringde i dag och berättade att mamma ligger på IVA..... hon hade haft bröst smärtor på morgonen, gissa om mitt hjärta stannade. Det är nog "bara" kärlkramp men man känner sig så otroligt maktlös när man är nästan 100 mil bort.

 

Stämplar från Penny Black, clearstamps.
Klicka på bilderna så blir de större. Kortet med mössen har scannern gjort egna färger på, men vad gör det om hundra år.

Lämna gärna en kommentar innan du går.
Ha det bäst och ta väl hand om er.

Kramiz.
#1 - - Petra/Paradise:

så fina kort du gjort!! Börjar nästan få lite julkänslor!! ;D
Har ju själv hunnit med ett julkort =)
Det kortet med katten var grymt fint! Snyggt med texten bakom! =)
Kram PEtra

#2 - - LillBlomman:

Oj så mycket fint du har här!
Ljuvliga PB stämplar du köpt! Skönt att det inte bara är jag som har julverkstad för fullt, hi hi!
Lite nyfiken på clearstampsen, är de "normalstora" motiven?
Ha det gott!

#3 - - Anna G:

Jättesöta kort med de urgullia PB mössen. Blir sugen på att ha dem på mina julkort med :)