Några fler PB julkort.

Två kort till med PB clear stampsen har det blivit i kortverkstan.

Om du skulle känna igen upplägget på korten så hojta till så får jag tacka och ge credit till rätt person. Jag surfar runt rätt mycket på alla möjliga bloggar och insuper inspiration, men sen så glömmer jag var jag sett alla fina kort.
Upplägget på kortet med mössen vet jag att jag har sett hos någon och nu hittar jag det givetvis inte. Vill verkligen inte göra någon arg genom att inte ge credit till rätt person.

 

Stämplar från Penny Black och MM.
Klicka på bilderna så blir dom större.

Nu ska jag titta på Idol och måla lite hÄnglar.
Ha en fin kväll.
Kramiz.
#1 - - Petra/Paradise:

underbart fina julkort du gjort!!! Fina upplägg å härliga färger! =)
kram Petra

#2 - - LillBlomman:

Åh så söta julkort! Jag gillar att du satt två olika motiv på ett. Snyggt med ramarna runt! Spännande att se vad det blir av Hänglarna!
Kram!

#3 - - Therese:

Jättefina kort!
Ska kolla vad pappret heter när jag kommer hem så återkommer jag.:)

#4 - - Maria:

Va snygga kort du gjort, helt underbara.