Hemma tidigt.

I dag blev det en kort dag på jobbet, lillfisen A har fått feber så jag fick lov att hämta honom på dagis. Fick lite dåligt samvete efter som jag suttit 2 minuter innan och ojjat mig om att jag inte hade någon som helst lust att jobba i dag. Nåja nu är vi hemma och A sover på soffan å då passar mamma givetvis på att sätta sig i pyssel hörnan och scanna lite nya kort.

   

Stämplarna på julkorten kommer från Penny Black, Aud design, Magnolia, Kortmakaren och MM.
Stämplarna på "vänner" kortet kommer från hÄnglar & stÄnglar, Magnolia och MM.
De 2 första korten har jag lånat upplägget från DesignAnnique .
Klicka på bilderna så blir dom större.



Trevlig kväll.
Kramiz.
#1 - - Karin:

Trevligt att titta in här. Massor av inspiration. Du gör fantastiska kort:

#2 - - DesignAnnique:

Vad fina dina julkort blev! Och vad läckert det blev att lägga remsorna på det hållet istället, det ska jag också testa. Såg att du använd samma pappersserie som jag. :-)

#3 - - Maria:

jättefina kort.gillar massor...
önskar jag var flitig som du.

#4 - - Tomtens Dotter:

Jättefina kort!
PB-snögubben är bara så fin!

#5 - - Hanneles jul:

snart är det dags :)