1000 besökare & några nya kort.

Nu har det varit stiltje på pyssel fronten ett tag, vi har haft mina föräldrar på besök. I morse styrde dom kosan mot norr igen.  Visst är det roligt att dom kommer på besök men det är otroligt skönt när dom åker och man "får tillbaka" sitt hem igen.
Såg att min besöks räknare hade passerat 1000 besökare. Roligt att det är så många som hälsat på.
I början på förra veckan fick jag hem mina nya stämplar från Aud´s design och det har kliat i fingrarna av skapar lust. Så i dag har jag tagit mig tid och gjort två kort, tvätthögen rymmer ju inte =0)

Kort49-07Kort48-07

Stämplar från Aud design, hÄnglar &stÄnglar, Magnolia och Technique tuesday.


Tack alla ni som lämnar kommentarer, det är så roligt att se vilka som hälsar på här.

Ha en fin dag och ta väl hand om er.
Kramiz.
#1 - - Louise (vbg):

vilka härliga kort du har gjort. Tvätta det kan du göra en anna dag. Det är mycket roligare att göra kort :) Kul ide att anvanda hjärtan som blomma. kramiz

#2 - - Malin:

Oj, vilka fina kort du gör!! älskar det översta med hjärtan som en blomma....super! kram Malin

#3 - - Anonym:

Vilka härliga kort!
Det nedersta var bara sååå ljuvligt!

#4 - - SusanneSj:

Vilka söta kort du har gjort.

#5 - - Gunvor:

Jättesöta kort! Jag gillar att du satt blommor på "swirlen".

#6 - - Gunilla/Nill:

Vilka fina kort du har gjort! Gillar speciellt det andra kortet. Fint komponerat. Du gör klokt i att strunta i tvätten. Som sagt vem skulle ta den?

#7 - - favvismaria:

Fina kort du gör! Har sett många som har de där runda stämplarna... är det auds? Sån aknske man skulle haft=) Jättefina kort! ha d bra!