Regniga dagar = pyssel

De senaste dagarna har ju solen lyst med sin frånvaro och det har blivit lite pysslat faktiskt. Här kommer några kort som jag har gjort.



Klicka på bilderna så blir de större.
Stämplar från Kortmakaren, Inkywings, hÄnglar & stÄnglar och MM.

Lite ATC har jag oxå gjort.



Klicka även på dessa.

Tack för titten.
Lämna gärna en komentar.

Hare!!
#1 - - StinaD:

Fiiina kort och ATCer! Nu blev jag lite sugen att börja med ATCer jag oxå :)

#2 - - Gunvor:

Härligt fina kort! ATC:na är verkligen underbara.

#3 - - Elisa:

Fina kort! Jag gillar den lilla hÄnglaflickan med vattenkannan! Och stampscapes är alltid lika fina - men jag ska inte ska inte ska inte falla för att köpa några!

#4 - - hHelena:

Jättefina alster:
Tack, för titten
/Helena

#5 - - marie:

så mycket fint!

#6 - - Eva F:

Jättefina kort. Gillar väldans mycket ATC:n med hibiskusen.

#7 - - Chruss:

Underbara kort Ullis! Gillar 'everyhopa'!
Kram
Chruss

#8 - - Anna-Leena:

Hej här fanns det MASSOR av fint att titta på.
ATC korten var ju jättefina.
Ha de bra :)

#9 - - Örnen:

Vilka fina kort du har gjort :-)

#10 - - Åsa/asamia:

OJ så många fina kort du gjort!
De där filurerna är så söta, såna har jag inte en enda än.