Kvällens kort skörd.

S & A var så snälla i kväll så jag han göra 2 nya kort. Hade i och för sig tänkt se Uggly Betty men så blev det inte.




Kort10-07        Kort9-07

Stämplar från Penny Black.
Kortet med igelkotten är upplägget lånat från Asamias Blogg.
Jag kommer inte riktigt överens med scannern i kväll. På kortet med igelkotten stämmer färgerna inte överens med verkligheten, de yttre remsorna och fjärilarna är rosa inte vita.

Om någon känner igen upplägg på mina kort och jag inte har givit just dig credit för ideerna så ber jag hemskt mycket om ursäkt. Sitter ofta och tittar runt på olika kortmakare och scrappares bloggar och suger åt mig ideer och inspiration.

Tusen tack alla ni som delar med er av ideer och inspiration!!

Lämna gärna ett avtryck.
Sov gott!!
#1 - - Louise (vbg):

Åh, vilka härliga kort. Tack för inspirationen :)

#2 - - Åsa/asamia:

Kul att du fått lite inspiration av mig! Jättegulliga kort!
Tack för att du skrev i min blogg!

#3 - - Mia:

Jättefina kort! Blir verkligen inspirerad och jag blir sååå sugen på att göra kort och stjäla lite ideér av dig!

#4 - - hanna:

Halloj!

fina kort.. härmas får man väl göra:))

#5 - - Ulrica:

Stjäl och härmas allt vad ni kan. Det är roligt om jag kan inspirera någon.