Kladdigt värre.

Bläää!! Har äntligen fått tummen ur och beställt EZ mount till mina stämplar, så nu klipps det och kladdas för fullt. Vilket eländig kladd, jag blir galen saxen fastnar, jag fastna och allt som finns runt om fastnar.
Men det blir himla bra när det är färdigt. Får se om jag hinner få till några kort i helgen.
P ska i väg med finlandsbåten i morgon så det blir bara jag och barnen hemma, det brukar inte bli så mycket pyssel tid då.

Åter till kladdandet.
Ha en underbar helg och var rädda om varandra.
#1 - - Louise (vbg):

hihi, kladd....använd diskmedel på saxen så fastnar det inte lika mycket eller styk saxen mot embossdynan så slipper du allt fastnade och kladd! Ett litet tips från mig :) Hoppas få se MÅNGA kort med stämplarna! Kram!

#2 - - Ulrica:

Tusen tack för tipset. Det gick betydligt lättare med lite diskmedel.

#3 - - Petra/Paradise:

Jag skulle precis ge samma råd som Louise! Använd diskmedel, det går inte beskriva hur mycket lättare det är å klippa då! Dock kommer DU fastna lika mycket som innan. Jag förstår inte hur jäkla klistrigt något faktiskt kan vara!! *haha*

#4 - - Anonym:

Hi,hi,hi...kladdigt är det, men ack sicket smart påfund!
Tack för din kommentar hos mig! Blev jätteglad!
Himmel vilka fina kort du tillverkar!! Blev jätteförtjust i piratkorten!!!

#5 - - Tinafina:

oj, missade att skriva mitt namn ;o)
//tina