Dan före doppare dan.

Nu är allt ordnat. Alla klappar köpta och inslagna, sista maten har jag och S handlat nu på förmiddagen. Nu ska jag bara ta det lungt och sitta i soffan och glo några timmar.

Jag gjorde för ett tag sedan några kort till Stämpelsnacks julkorts tävling och jag vann faktiskt pris för det ena.....
Gissa om jag blev glad. Visa upp dem tänker jag ju givetvis göra.

 

Stämplar från Heindesign, Autumn Leaves, Inkido och SeeD´s
Kortet med julkulan var det jag fick pris för.
Klicka på bilderna så blir de större.


Lämna gärna en kommentar.

Vill önska er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År

#1 - - marie:

jättegrattis till vinsten! Superfina julkort,
och god jul på dig!

#2 - - Petra/Paradise:

Grattis till vinsten får jag säga först å främst!! Även att det var ett tag sen ;)
Jag vet hur svårt det är att uppdatera sin blogg ofta. Men så blir det ibland. Man har en massa annat som ska göras.
tack för gulliga ord på min blogg!
Jag hoppas jag blir bra av akupunkturen..men det är ju bara till å vänta å se =)
MÅ gott vännen!!
KRAM Petra