GeKå´s & Magnolia.

I helgen har vi varit ute på turné. Fredag morgon styrde vi kosan mot Ullared och GeKå, framåt eftermiddagen anlände vi. Hämtade snabbt ut nyckeln till stugan och sedan kastade vi oss in i varuhuset, efter några timmar hade vi fått ihop 5 kassar!!! med kläder. Lite annat jox hittade vi oxå, men jag som skulle hålla ögonen öppna efter lite bra-att-ha prylar till scrap/kort glömde totalt bort detta. När vi åkte hemåt på lördag kom jag på en massa saker jag glömt att titta efter.
Nåja, jag hade ju lyckats övertala sambon att vi skulle svänga förbi i Borås och ta en titt på Magnolia. Ohhh så stort åhhh så mycket det fanns att titta på där!! Som vanligt när jag hamnar på ett ställe där det finns MASSOR med saker jag vill ha drabbas jag av total beslutsångest. Jag fick med mig några stämplar, lite blommor, några stämpeldynor, glimmer mist och en embossing folder till CB. Sen när vi åkt ångrade jag givetvis att jag lämnat flera saker som jag stått och hållit i, så gör jag allt för ofta.
Lördag kväll landade vi hemma, slitna och ömma i baken efter massor med timmar i bilen.

Nu sitter jag i pyssel hörnan och ska försöka få till något med mina nya pryttlar. Återkommer eventuellt senare med ett litet smakprov.

Hoppas ni haft en fin helg.
Kramiz.
#1 - - Åsa/asamia:

Åh vad roligt det låter, var ju både på Ullared och till Magnolia
i somras, det var som rena rama himmelriket på bägge ställena.