Handla med barn.

Åkte till Farsta C i dag för att titta om jag skulle hitta lite nya kläder. Har gått ner närmare 20 kilo i vikt under sommaren så garderoben är rätt tom. P jobbade så jag hade med mig S & A, tänkte att det ska nog gå bra.
Så länge vi bara gick omkring och tittade gick det bra men så fort jag tog i en endaste pryl eller vek med blicken från dom så satte dom igång att röja. Sprang runt och slet i kläderna som hängde på snurror så dom snurrade i 190, A körde säkert av hälsenan på flera stycken med vagnen, klättrade på bord och försökte efter bästa förmåga riva butikerna. Jag gav upp och åkte hem i stället.
Släppte ut monstren och hunden på tomten, slängde lite tvätt i maskinen å sen bakade jag muffins. Choklad muffins blev det, smaskens. Hittade en sida på nätet men alla möjliga och omöjliga muffins recept, www.dagensmuffin.se kolla in den om du gillar muffins.

Ha det bäst.