Tiden rusar iväg.

I dag är det 12 Mars, jag tycker det känns som det var förra veckan det var nyårs afton.
Den här veckan har jag inte gjort annat än jobbat och lagat middag till barnen, så känns det i alla fall. Jag kan inte komma på en enda annan grej som jag gjort, jaa lite tv har jag tittat på oxå men sen då.

I går var vi och badade hela familjen, premiär tur till badhuset för A. Han var lite skeptisk till en början men efter ett tag så var han riktigt på hugget. S är ju en liten fegis, han är kaxig men sen när det börjar skvätta vatten i ansiktet får han panik. Men övning ger färdighet hoppas jag. Nästa lördag blir det favorit i repris.

Jag har fått nått hel**te i mina händer, jag har värk i fingrarna. I går och i dag på förmiddagen kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Jag brukar inte springa till doktorn i tid och otid men jag gick ändå till närakuten och är lika ovetande om vad det är för fel nu som innan. Läkaren trodde inte att det var något reumatiskt eller nån inflamation i alla fall, vi får se vad som händer. Blir det värre får jag söka lyckan någon annanstans.

I dag hade vi några försig kommna vänner på besök, det är tydligen snart våffeldagen och dom tyckte att vi skulle tjuvstarta lite så dom kom över med våffelmix, sylt och grädde. Mmmmm vad gott det var.


Hare!!!