Söndag igen.

Otroligt vad helgerna går fort. I helgen har jag knappt hunnit utanför dörren, det har ju inte varit så lockande i och för sig, -13 grader burrrrr.
Helgen har i stället gått i tvättandets tecken, otroligt intressant jag vet.

Några korta stunder vid datorn har jag oxå hunnit med och då har barnen roat sig kungligt.
Lördag eftermiddag, A badar i puder, fullt påklädd givetvis. Sen traskade han runt på övervåningen och gjorde små söta vita fotspår innan jag upptäckte vad som hänt. 
Söndag kväll, båda har kast med liten Mc Donalds pommes frites. Hela köks golvet fullt med pommes och hunden far fram som en dammsugare, det kan bli en besvärlig natt för både honom och mig om vi har otur.

Lite eget har jag också hunnit med. 2 nya layouter han jag med att gör på fredag kväll. Scrappandet har gått lite trögt, men tack vare Den stora utmaningen på Papprika så flyter det på nu. Det skulle ju vara toppen att få lite mer tid till att scrappa men nätterna är alldeles för korta. Att scrappa när barnen är vakna slutar med katastrof.