Sex vecka..

har jag den stora äran att ha denna vecka....
Jaaa jag börjar alltså klockan 06:00 varje morgon. My good vad jobbigt det är. I dag har jag gäspat mig igenom dagen. På fredag bär det av på kryssning, vi ska käka middag 20:30. Risken finns ju att efter några glas vin och lite mat så sitter jag och sover med ansiktet i en tom tallrik, vore just snyggt.

Lite ångest har jag också inför båtresan. Jag har aldrig varit borta från A så länge, 24 timmar =O0. Det blir ju längre egentligen jag säger godnatt på torsdag kväll och kommer hem på lördag eftermiddag, jisses hur ska detta gå... Förmodligen fantastiskt bra.

Idag har det varit medalj regn över Sverige, 2 guld, 1 brons och så tog sig curling damerna till final. Hockey killarna kammade till sig efter gårdagens tramsmatch och klarade sig vidare till semifinal. Hmmm har jag verkligen tid att åka på kryssning, mycket bra sport att gå miste om.

Ha det gott!!